понеделник, 30 септември 2013 г.

tAM^S.H.W.Z ART


13 коментара:

  1. yes "Anjelica" the picture is beautiful as the man himself "tAM^S.H" :) :) ;) Yes..

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина е прекрасна, и самия човек е невероятен (Стоимен Николов - tAM^S.H) Това е моя любимец от групата и все пак е основател на групата един от най добрите крекер-и и програмисти а бе страхотна картина той е заслужава колко програми е направил и на колко начинаещи програмисти помага просто нямам думи, за мен е номер 1 и страхотен приятел, браво!!! Само да не ми се разсърди Ани да си помисли някакви глупости той си е неин :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма за какво да ти се сърдя скъпа :)

      Изтриване
    2. Разбира се аз казвам това което мисля, и най вече той е страшно умен човек това е много много трудно което той и екипът му правят!! До колкото ми е известно в българия няма по добър реверсе инженер от него това е самата истина аз много добре знам на какво са способни и какви неща правят просто нямам думи това исках да кажа...

      Изтриване
    3. Наистина е така Гери-не умен а аз бих казала феномен разби ги всички големи играчи от разни измислени групи наистина е така всички те от групата "S.H" са много талантливи но спецяно Стоимен е просто нямам думи феномен 99% нещата са правени от него "Гери" :)

      Изтриване
    4. Таланта си е талант това е :)

      Изтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.